جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خرید چمن مصنوعی در کرج

معرفی انواع چمن مصنوعی در کرج

امروزه چمن مصنوعی به دلیل زیبایی که به فضای مورد نظر می دهد، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. اکثر افراد در مکان های مختلف مثل تراس آپارتمان، حیاط، زمین فوتبال، باغ، ویلا و غیره از این محصول استفاده می کنند. استفاده از چمن مصنوعی در فضای مورد نظر، علاوه بر زیبایی فضا، حس طبیعت را به انسان دست می دهد. چمن مصنوعی از نظر ظاهر بسیار شبیه به چمن طبیعی می باشد، به طوری که قابل تشخیص نمی باشد و شاید برای تشخیص این دو با هم دچار سردرگمی شوید. چمن های مصنوعی کرج به دو دسته چمن مصنوعی تزیینی و چمن ورزشی تقسیم می شوند. شما می توانید برای زیبا تر شدن فضا در کنار چمن مصنوعی از آب نما، آلاچیق، سنگ های تزیینی و وسایل دیگر استفاده کنید.

 چمن مصنوعی به صورت کفپوش در بازار موجود است و می توانید در سایز های مختلفی تهیه کنید. چمن مصنوعی در کرج انواع مختلفی دارد که می توان در مکان های مختلف استفاده نمود، که در قسمت پایین به آن اشاره شده است.

  • برای استفاده در رستوران ها
  • برای استفاده در مهد کودک ها و محیط های بازی مخصوص کودکان
  • چمن مصنوعی ورزشی مثل زمین فوتبال و زمین گلف
  • برای دور استخرها
  • چمن مصنوعی بین سنگی (برای زیبا تر شدن حیاط باغ و ویلا ها بین سنگ ها از چمن مصنوعی استفاده می شود.)
  • برای استفاده بر روی روف گاردن
  • برای استفاده در حیاط و بالکن خانه ها، باغ ها و ویلاها
  • برای استفاده در باغ تالار ها

قیمت چمن مصنوعی در کرج

به دلیل اینکه نگهداری چمن طبیعی مشکل می باشد و از نظر اقتصادی هزینه بر است، افراد از چمن مصنوعی استفاده می کنند که خرید و نگهداری از آن نسبت به چمن طبیعی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. قیمت چمن مصنوعی در کرج بسته به نوع الیاف استفاده شده، متراژ، جنس نخ، رنگ، نوع برند آن، از نظر کاربردی و غیره می تواند متفاوت باشد. پس در هنگام خرید به موارد گفته شده دقت کنید تا بتوانید یک چمن مصنوعی با کیفیت بالا و با طول عمر زیاد تهیه کنید. می توانید برای تهیه چمن مصنوعی در کرج با کیفیت بالا و قیمت مناسب به سایت ما قسمت فروش چمن مصنوعی در کرج مراجعه کنید. در صورت هر سوالی با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

قیمت چمن مصنوعی در کرج

اسامی کارخانه های تولید چمن مصنوعی در کرج

چندین کارخانه تولید چمن مصنوعی در کرج وجود دارند که این محصول را با کیفیت بالا و در انواع طرح های مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهند. آسیا چمن یکی از این کارخانه های بزرگ و تولید کننده چمن مصنوعی در کرج می باشد. نام هوکس یکی دیگر از تولید کننده های چمن مصنوعی است که بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و می توانید سفارش دهید.

تفاوت بین چمن مصنوعی و طبیعی

در قسمت بالا به تفاوت چمن مصنوعی و طبیعی از نظر قیمت اشاره شده است، حالا می خواهیم به چند تفاوت دیگر بین این دو محصول اشاره کنیم.

  • ماندگاری چمن مصنوعی نسبت به طبیعی بسیار بالاتر است.
  • چمن مصنوعی نیازی به آبیاری ندارد، در نتیجه در مصرف آب صرفه جویی می شود.
  • برای نگهداری از چمن مصنوعی نیازی به نیروی انسانی نیست، در نتیجه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد. نحوه نگهداری چمن مصنوعی بسیار راحت تر از طبیعی می باشد.
  • چمن مصنوعی نیازی به آفت کشی و یا دستگاه هایی برای زدن چمن اضافی ندارد.
  • نظافت و شستشوی این محصول بسیار راحت می باشد.
  • از الیاف نرم و ملایمی ساخته می شود.
  • در برابر ضربه مستحکم و مقاوم هستند.

نحوه نصب چمن مصنوعی

برای نصب چمن مصنوعی در کرج می توانید با نصاب چمن مصنوعی کرج که تخصص کافی برای نصب این محصول دارد، تماس بگیرید. نصب چمن مصنوعی راحت است فقط باید نکاتی را رعایت کنید، که در اینجا به صورت مختصر به آن اشاره شده است. بعد از خرید چمن مصنوعی کرج برای مکان مورد نظر در اولین مرحله باید زیرساخت فضا را آماده کنید. برای فضاهایی مثل بالکن و فضاهایی که کف آن سخت می باشد نیازی نیست که زیرساخت را آماده کنید، فقط کافی است کف را تمیز کنید. برای سطوحی که ناهمواری دارد باید کف را هموار کنید تا آماده نصب شود.

 بعد از آماده سازی کف فقط کافی است چمن را به اندازه فضای مورد نظر اندازه بگیرید و با کاتر برش دهید. بعد از برش زدن چمن باید لبه های کناری چمن ها را با هم مماس کنید تا به زیبایی در کنار هم قرار بگیرند. در مرحله آخر با استفاده از چسب مخصوص چمن که پی یو نام دارد چمن ها را بر روی سطح کامل بچسبانید، و اجازه دهید که کامل خشک شود.

انواع چمن مصنوعی کرج

نحوه خرید چمن مصنوعی دست دوم کرج

شرکت هایی وجود دارند که چمن های مصنوعی دست دوم را بررسی و تست می کنند، و اگر این محصول سالم بود آن را به طور حرفه ای شستشو می دهند تا صدمه ای به آن وارد نشود. برای خرید چمن مصنوعی دست دوم باید به ساقه های آن توجه کنید که اگر از بین رفته باشند دیگر قابل استفاده نیستند، پس در هنگام خرید به این نکته دقت کنید. از بین رفتن این ساقه ها بیشتر در چمن مصنوعی با ارتفاع بالا پیش می آید که مخصوص زمین فوتبال هستند. شما می توانید برای تهیه این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب به سایت ما قسمت چمن مصنوعی دست دوم کرج مراجعه کنید.

شما می توانید برای خرید چمن مصنوعی کرج به سایت مراجعه کنید و تمامی انواع چمن مصنوعی را برای مکان های مختلف بررسی کنید. نمونه های اجرایی ما مثل چمن مصنوعی کمالشهر بروید و چمن مصنوعی این برند را مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید، تا در کمترین زمان ممکن در منزل خود تحویل بگیرید. اگر سوالی داشتید می توانید با مشاوران و همکاران متخصص در این زمینه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

۲ دیدگاه برای “معرفی انواع چمن مصنوعی در کرج”

  1. معصومه طالبی گفت:

    سلام میخواستم بدونم شما در کرج هم شعبه دارید برای خرید چمن مصنوعی؟

    • پیام اسمی گفت:

      سلام وقت بخیر خانم طالبی گرامی خیر تمامی سفارشات از انبار تهران ارسال میشه و در تهران شوروم داریم در حال حاضر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!