جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید پارکت لمینت با کیفیت مناسب همیشه یکی از دغدغه‌های اساسی بوده است. در میان مدل‌های مختلف، همواره این پارکت لمینت های The Best بوده است که گره‌های مهندسان و طراحان دکوراسیون داخلی را باز کرده است. پارک لمینت یک محصول متنوع و جذاب است که دسته بندی‌های مختلفی هم دارد. اگر قصد خرید و نصب این محصولات را دارید، توصیه می‌کنیم ابتدا با دسته بندی آن آشنا شوید. در ادامه هر آنچه که باید از این محصولات جذاب بدانید را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

قبل از خرید پارکت لمینت و یا هر چیز دیگر، ابتدا باید آن محصول را بشناسید و با انواع آن آشنا بشوید. این آشنایی به شما کمک می‌کند تا انتخابی دقیق‌تر و بهتر داشته باشید. انواع مدل‌های پارکت لمینت جدید به شرح زیر است.

دسته بندی اول : فوم دار بودن یا نبودن
بیشتر بخوانید
یکی از دسته بندی‌های اصلی در دنیای پارکت لمنیت‌ها، فوم دار بودن یا نبودن آنها است. پارکت‌های فوم دار، برای نصب به فوم جانبی دیگری نیاز ندارد. در صورتی که پارکت‌های بدون فوم در هنگام نصب باید ابتدا در زیر آنها فوم قرار داده شود. در هنگام خرید پارکت به این نکته توجه کنید.
دسته بندی دوم : ضخامت پارکت لمینت
بیشتر بخوانید
ضخامت در خرید پارکت لمینت اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چند تشخیص دقیق این مسئله به صورت چشمی و در نگاه اول ممکن است. در ساخت و نصب پارکت‌ها حتی یک میلیمتر هم مهم است و می‌تواند روی کیفیت و همچنین قیمت آن تاثیر بگذارد. پارکت‌ها بر اساس ضخامت دارای چهار دسته هستند.
  • ۷ میل
  • ۸ میل
  • ۱۰ میل
  • ۱۲ میل
تتوجه کنید، در هنگام خرید این محصول تنها به گفته‌های فروشنده اکتفا نکنید. با یک متر یا خط کش کوچک از اندازه واقعی پارکت خریداری شده اطمینان حاصل کنید. زیرا برخی از افراد سودجو به این دلیل که تشخیص ضخامت در یک یا دو میل ممکن است، از عدم توجه مشتریان سواستفاده می‌کنند.

تاریخچه شرکت ما

یکی از دلایلی که خرید پارکت لمینت در شرکت ما رونق بسیار خوبی دارد، تجربه و سابقه کاری شرکت ما است. شرکت شرکت گامان تزیین جاوید بعد از آنکه بیش از ۱۶ سال در زمینه تولید کفپوش ۲ میلیمتری سابقه و فعالیت داشت، در سالهای اخیر ارائه‌ی پارکت لمینت را آغاز کرد. همانطور که می‌دانید ما اعتبار خود را از اعتماد مشتریان دریافت کرده‌ایم. به همین جهت اولین سری فروش این محصول در یک ماه اول با استقبال بالایی مواجه شد. به صورتی که در همان ابتدا کلیه محصولات به فروش رسید.

از آنجا که تقاضای مشتریان برای خرید کفپوش هم زیاد شده بود، ما نیز عرضه خود را افزایش دادیم. در مرحله بعد ۲۰ کانتینر (۱۰۰ هزار متر مربع کفپوش) را به موجودی‌های انبار اضافه کردیم. جالب است بدانید این حجم از محصولات تنها در ۳ ماه در شهرهای مختلف از جمله تهران و شهرهای دیگر به فروش رسید. فروش بالا و همکاری موفق با شرکت معتبر چینی باعث آغاز همکاری با یک شرکت معروف و درجه یک دیگر برای واردات پارکت لمینت شد. از آن زمان تا به حال بیش از ۱۴ سال می‌گذرد که شرکت گامان تزیین جاوید با شرکت پارکت لمینت The Best همکاری می‌کند. در این مدت بیش از ۳۵ دوره واردات داشته‌ایم و بارها حجم فروش خود را افزایش داده‌ایم.

این ویدیو که شامل تعدادی از نمونه کارهای پارکت لمینت The Best است را حتما ببینید

خصوصیات پارکت لمینت The Best

خرید پارکت لمینت به دلیل خصوصیا و ویژگی‌های مثبتی که دارد، روند مثبت و رو به رشدی را طی می‌کند. طبیعی است که قبل از خرید هر چیزی ابتدا باید خصوصات و مزیت‌های آن را بفهمید تا از تصمیم خود مطمئن شوید. در ادامه به ویژگی‌های خاص این محصول اشاره خواهیم کرد.

  • کلیک قوی

مسئله کلیک لمینت، جزو موضوعات حساس در مجموعه گامان تزئین جاوید بوده است. از همان ابتدا تلاش‌های موثری شده است که کلیه محصولات در این مجموعه با بهترین کلیک در برابر سرما، گرما و… عرضه شوند. مهمترین و جذاب‌ترین ویژگی در پارکت لمینت‌ها، داشتن کلیک قوی برای جلوگیری از شکسته شدن و خراب شدن است.

  • زیبایی ظاهر

یکی از دلایل اصلی خرید پارکت لمینت استفاده از زیبایی و جذابیت‌های ظاهری آن است. ما این محصولات را در بیش از ۸۰ رنگ و طرح مختلف ارائه کرده‌ایم. به جرات می‌توان گفت هرکس با هر سلیقه‌ای می‌تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. در همین صفحه می‌توانید با برخی از نمونه‌های این محصولات آشنا شوید.

  • قیمت مناسب

قطعا قیمت یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب هر محصولی است. پیدا کردن محصولاتی که قیمت مناسب داشته باشند و علاوه بر آن از سطح کیفی بالایی برخوردار باشند، مشکل است. پارکت لمینت‌های The Best قیمت بسیار مناسبی در برابر کیفیتی که عرضه می‌کنند دارند. شما می‌تواند لیست قیمت‌ها را با محصولات دیگر مقایسه کنید. برای این کار کافی است با ما تماس بگیرید.

  • طول عمر بالا با کیفیت بی مثال

قطعا هیچکس دوست ندارد پارکت لمینت خود را بعد از مدت کوتاهی به علت خراب شدگی تعویض کند. ماندگاری بالا با حفظ کیفیت در این محصولات بسیار اهمیت دارد. جالب است بدانید، در میان مشتریانی که سالهاست از محصولات ما خریداری می‌کنند، تا به حال یک نفر هم ناراضی نبوده است. کیفیت تولید پارکت لمینت‌ها به صورتی است که تا سالهای متوالی برای شما کار می‌کند. مطمئن باشید حتی برای تعویض، دوباره به خود ما رجوع می‌کنید.

  • نگهداری آسان

نگهداری، مراقبت و تمیز کردن همیشه از دغدغه‌های مهم افراد بعد از خرید پارکت لمینت بوده است. ترکیبات و فرایند تولید محصولات ما به صورتی است که تنها با استفاده از یک پارچه، دستمال یا طی نم دار می‌توانید پارکت خود را برق بیندازید.

  • مقاومت در برابر آب

یک مشکل اساسی در پارکت لمینت‌ها، مسئله برخورد آب با آنها است. در تمام مدل‌های این محصول، اگر آب به مدت زیادی روی سطح بماند باعث خراب شدن و باد کردن پارکت می‌شود. محصولات The Best طی آزمایش‌های انجام شده می‌تواند تا ۴۸ ساعت در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

به صورت خلاصه خصوصیات پارکت لمینت The Best در جدول زیر ارائه شده است:

مشخصاتتوضیحات
کلیک قویپارکت لمینت‌های The Best دارای کلیک قوی هستند که از شکسته شدن و خراب شدن آنها جلوگیری می‌کند.
زیبایی ظاهرپارکت لمینت‌های The Best در بیش از ۸۰ رنگ و طرح مختلف عرضه می‌شوند که هر فرد با هر سلیقه‌ای می‌تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند.
قیمت مناسبپارکت لمینت‌های The Best قیمت بسیار مناسبی در برابر کیفیتی که عرضه می‌کنند دارند.
طول عمر بالا با کیفیت بی مثالپارکت لمینت‌های The Best دارای ماندگاری بالا با حفظ کیفیت هستند و سال‌ها برای شما کار می‌کنند.
نگهداری آسانپارکت لمینت‌های The Best به راحتی تمیز می‌شوند و تنها با استفاده از یک پارچه، دستمال یا طی نم دار می‌توانید پارکت خود را برق بیندازید.
مقاومت در برابر آبپارکت لمینت‌های The Best می‌توانند تا ۴۸ ساعت در برابر نفوذ آب مقاومت کنند.
نمونه کارهای لمینت

۵ دلیل برای خرید پارکت لمینت The best

برای خرید پارکت لمینت به دنبال چه ویژگی‌هایی هستید؟ تنوع در طرح و رنگ، کیفیت ساخت و یا هر ویژگی دیگری که مد نظر شماست در محصولات برند The best پیدا خواهید کرد. اگر هنوز هم در خرید این پارکت‌ها شک دارید، بگذارید ۵ دلیل مهم برای انتخاب این محصول را برای شما بیان کنیم.

۱.نصب سریع و آسان

دیگر لازم نیست چند روز از کار و زندگی خود را معطل نصب کفپوش کنید. در مقایسه با کفپوش‌های موجود در بازار (سنگ و سرامیک) کفپوش‌های کلیکی مثل پارکت، در هر دو مدل فوم دار و بدون بوم در کمترین زمان نصب می‌شوند. با وجود سادگی در نصب، امکان جدا کردن تایل‌ها و یا احتمال شکسته شدن آنها به راحتی وجود ندارد. پس خیالتان در این زمینه راحت باشد. برای نصب بهترین پارکت لمینت‌ ایرانی فوم دار، نیازی به زیرسازی نیست و به راحتی می‌توان آنها را در یک سطح صاف یا روی سیستم گرمایشی نصب کرد.

برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری، خرید پارکت لمینت بدون فوم بهتر و مناسب‌تر است. برای نصب این محصول ابتدا سرتاسر محیط را فوم می‌کنند، این کار از ایجاد سر و صدا در هنگام راه رفتن هم جلوگیری می‌کند. سپس پارکت‌ها را به صورت کلیک نر و مادگی نصب می‌کنند. با این تفاسیر دیگر نیازی به چسب، سیمان و ملات‌‌های مختلف نیست. تنها یک اره دستی یا کاتر برای برش دادن تایل‌ها کفایت می‌کند. در چنین حالتی کار بدون دردسر و در مدت زمان کوتاهی به اتمام می‌رسد. در مکان‌هایی که نیاز به صاف کردن و زیرسازی محیط نیست، حتی خودتان هم می‌توانید عملیات نصب را انجام دهید.

۲.جمع آوری سریع و آسان !

همیشه مسئله نصب مطرح نیست، گاهی اوقات به دنبال جمع آوری هستیم. خرید پارکت لمینت به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز به جا به جایی و انتقال به محیط جدید، به راحتی آنها را جمع کنید و به محل جدید منتقل کنید. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، پارکت‌ به کف محیط چسب نمی‌شود. این محصولات تنها به وسیله قفل زبانه ها به تایل های کناری متصل می‌شوند که به راحتی قابل جدا سازی هم هستند. پس خبری از چسب و میخ نیست.

جمع آوری پارکت یک ویژگی فوق العاده است. با این کار تنها یک بار هزینه می‌کنید و به راحتی می‌توانید پارکت‌ خود را به محیط بعدی منتقل کنید. این کار برای مستاجرها بسیار مناسب و مفید است. در حالی که دیگر کفپوش‌ها را نمی‌توان جا به جا کرد.

۳.پارکت لمینت با بهترین متریال

خرید پارکت لمینت با برند The best یک انتخاب عالی است. شاید بپرسید چرا؟ متریال در ساخت پارکت اهمیت بسیار زیادی دارد. فرایند تولید پارکت در این شرکت به صورتی است که چند لایه مجزا تحت فشار و حرارت بالا به یک لایه‌ی اصلی تبدیل می‌شوند تا در پایان یک محصول یکپارچه و بسیار مقاوم به دست ما برسد. دریافت تمام گواهینامه‌های فنی و تاییدیه‌های استاندارد در کنار رضایت صد در صدی مشتریان از دیگر دلایل تایید کیفیت محصولات این شرکت است.

هسته مرکزی پارکت لمینت از چوب فشرده با دانسیته بالا تشکیل شده است. این هسته مقاومت کفپوش را در برابر فشار و ضربه افزایش می‌دهد. همچنین انعطاف پذیری این محصول در کنار مقاومت و سختی آن، یک مزیت جذاب به حساب می‌آید که باعث ضربه گیر شدن پارکت می‌شود. این ویژگی می‌تواند برای خانواده‌هایی که فرزندان کوچک دارند و زیاد زمین می‌خورند بسیار مفید باشد. ضربه گیر بود نپارکت باعث می‌شود هیچگونه آسیب شدیدی به فرزند شما وارد نشود. جالب است بدانید در خانه‌های سالمندان پیشرفته و درجه یک، به جای استفاده از سنگ و سرامیک، از پارکت استفاده می‌کنند.

لمینت چیست؟

۴.نگهداری آسان پارکت لمینت

برای هر محیطی با هر شرایطی، کفپوش پارکت وجود دارد. خرید پارکت لمینت در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف با انواع ضخامت‌ها به شما این اجازه را می‌دهد که برای هر مکانی با ویژگی‌های مختلف، یک کفپوش مناسب داشته باشید. برای کسانی که به چوب علاقه دارند، پارکت طرح چوب با شباهت بسیار بالا وجود دارد. برای علاقه‌مندان به طرح‌های سنگی و سرامیکی نیز به همین صورت. در واقع از خودتان بپرسید که چه نوع کفپوشی دوست دارید. این مسئله در کنار نگهداری آسان و تمیز کردن بدون دردسر، باعث افزایش نرخ فروش پارکت لمینت شده است.

همانطور که در گذشته اشاره کردیم، اگر نگران نوع نگهداری و تمیز کردن پارکت هستید، این دغدغه را برای همیشه کنار بگذارید. لایه‌های صاف، دکوراتیو و لمینت ضد آب بار بزرگی را از روی دوش شما برداشته است. محصولی که ما به شما ارائه می‌کنیم به راحتی و در مدت زمان کوتاهی تمیز می‌شود. اگر برای شستشو از آب استفاده می‌کنید، لمینت ضد آب گزینه بسیار مناسبی برای شماست. البته توجه داشته باشید قیمت پارکت لمینت ضد آب از مدل‌های معمولی بیشتر است. هرچند به دلیل ساختاری چوبی پارکت‌ها، هیچ محصولی به صورت کامل ضد آب نیست.

قیمت پارکت لمینت بسیار به صرفه است. تفاوتی ندارد کفپوش پارکت را برای چه محیطی استفاده می‌کنید. آشپزخانه، راهرو، اتاق‌ها، پله، پذیرایی، اتاق کار و… تمیز کردن هر جایی که پارکت باشد، کار ساده ای است. (البته استفاده از جنس پی وی سی، در سرویس‌های بهداشتی بهتر و معقولانه‌تر است). کفپوش های The best از رویه‌هایی با جنس پارافین تولید شده که مقاومت سطح را در برابر نفوذ آب افزایش داده است. این ماده نه تنها برای مراقبت و نگهداری مناسب است، بلکه باعث درخشندگی و جلوه خوب سطح نیز می‌شود. در نتیجه به راحتی می‌توانید با یک دستمال نم دار یا یک طی، بدون نیاز به هیچ ماده‌ای از جمله براق کننده یا واکس، هر چند روز یک بار تمام محیط را تمیز کنید.

۵.لیست قیمت پارکت لمینت The best

چه چیزی در خرید پارکت لمینت برای شما اهمیت بیشتری دارد؟ قیمت یا کیفیت؟ قطعا در مرحله اول کیفیت برای شما بسیار مهم است. هیچکس طرفدار محصول بی‌کیفیت نیست. اما قطعا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، محدودیت‌هایی برای بودجه بندی و صرف کردن هزینه وجود دارد. واقعیت این است که باید در برابر هزینه‌ای که پرداخت می‌کنیم، کیفیت برابر هم دریافت کنیم. در پارکت لمینت برند بست، از تکنولوژی‌های جدید در فرایند تولید استفاده شده است. این تکنولوژی‌ها باعث افزایش سطح کیفیت محصولات و بالا رفتن طول عمر آنها نیز گشته است. به این ترتیب، شما در برابر قیمتی که پرداخت می‌کنید، کیفیت برابر و حتی بالاتر هم دریافت می‌کنید.

تنوع در رنگ‌ها و طرح‌ها، انواع ضخامت‌ها، کیفیت بالا و قیمت مناسب در خرید پارکت لمینت همه این ویژ‌گی‌ها به این دلیل است که این کمپانی معروف، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان خود انجام می‌دهد. کافی است لیست قیمت‌ها را با دیگر محصولات و برندها مقایسه کنید.

لمینت 8 میل کد 2 The Best

۶. نمایندگی مستقیم در ایران

حالا دیگر خرید پارکت لمینت The best به صورت مستقیم از نمایندگی معتبر این شرکت در ایران امکان پذیر شده است. شرکت گامان تزیین جاوید نمایندگی فعال و رسمی این کمپانی است. همچنین مجموعه گامان، وارد کننده مستقیم محصولات مورد نظر است. شما می‌تواند با مراجعه به این نمایندگی رسمی، خرید خود را به صورت مستقیم و با قیمت اصلی کارخانه انجام دهید. این فرایند باعث حذف واسطه‌ها و دلال‌ها می‌شود که در نتیجه کاهش قیمت‌ها را تا اندازه بسیار چشمگیری شاهد خواهیم بود. در گامان تزیین جاوید، خبری از قیمت‌های نامتعارف نیست.

پس اگر به دنبال بهترین پارکت لمینت‌ها با انواع ضخامت (۸ الی ۱۲ میلیمتر) هستید، با ما در تماس باشید. لازم به ذکر است نحوه اتصال این پارکت‌ها به روش Unilin Click است و شما شاهد هیچگونه شکاف یا فاصله در بین تایل‌ها نخواهید بود. شما هم اکنون می‌توانید خریدهای جزئی یا عمده خود را از شرکت گامان تزیین جاوید ثبت کنید.

ابعاد پارکت لمینت

هنگام خرید پارکت لمینت دقت داشته باشید، ابعاد هر تایل معمولا ۲۰ در ۱۲۰ است. نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که اندازه تایل‌ها هیچگونه ارتباطی با کیفیت محصول ندارد و در این زمینه همه چیز به جنس چوب استفاده شده مربوط است

قیمت پارکت لمینت

جهت سهولت دسترسی شما عزیزان به لیست قیمت پارکت لمینت در ادامه بخشی از محصولات را به همراه قیمت آنها در اختیار شما گذاشته ایم.

لیست قیمت پارکت لمینت های جدید

برای مشاهده طرح ها و رنگ بندی ها روی هر مدل کلیک کنید تا مدل های آن را ببینید.

یکی از نکاتی که باید بدانید این است که هزینه نصب پارکت لمینت به نسبت کفپوش های دیگر بسیار کمتر است و دلیل آن این است که از چسب استفاده نمی شود بلکه داخل هم و بعد از پهن شدم فوم کلیک می شوند.

تمامی این مدل ها خود نوعی کفپوش هستند. اما تفاوت لمینت پارکت در مواد سازنده آن است. پارکت تماما چوب ولی لمینت یکی از لایه های اصلی آن چوب است.

مدل های خاصی از لمینت هستن که برای دیوار هم استفاده می شوند اما نیاز هست که بسیار سبک باشند بنابراین پیشنهاد میشود از دیوارپوش استفاده شود.

بعضی از فروشنده ها پیشنهاد می دهند از واکس پارکت لمینت استفاده کنید اما پیشنهاد می کنیم این کار را سال به سال بیشتر انجام ندهید چون ممکن است به لایه روکش آن آسیب بزند. سعی کنید تا جای ممکن روی آن آب نماند و مورد آخر اینکه هیچ لمینتی ضد خش نیست بنابراین تا جای ممکن جسم سنگین روی آن نکشید تا سال های سال برای شما بماند.

انواع مختلفی از پارکت لمینت در دسترس هستند، از جمله پارکت لمینت ۳ لایه، پارکت لمینت ۴ لایه و پارکت لمینت ۵ لایه. پارکت لمینت ۳ لایه ارزان ترین نوع پارکت لمینت است، اما ماندگاری کمتری نیز دارد. پارکت لمینت ۴ لایه و پارکت لمینت ۵ لایه گران تر هستند، اما ماندگاری بیشتری نیز دارند.

رنج قیمت لمینت ها دارای طیف متفاوتی است. اگر میبینید یک پارکت لمینت ارزان را در فروشگاهی دیدید قطعا بدانید مشکلی در آن وجود دارد که بعضی از آن ها ممکن است به شرح زیر باشد:
۱- جنس چوب آن که ممکن است به جای چگالی بالا و HDF از چگالی پایین و MDF استفاده شده باشد
۲- نوع کلیک های آن قوی نبوده و بعد از مدتی از بین برود.
در هر دو صورت شما بعد از دو تا سه ماه ناچار به تعویض کل کار خواهید بود. شما میتوانید رنج قیمت پارکت لمینت ها را در همین صفحه ببینید

شما هم امکان خرید اینترنتی و آنلاین پارکت لمینت و هم به صورت حضوری در فروشگاه های ما را دارید. اگر می خواهید نوع جنس را مشاهده کنید پیشنهاد می کنیم از نزدیک به فروشگاه بیایید اما اگر شهرهای خارج از تهران هستین برای شما عکس و فیلم جهت انتخاب می فرستیم.

اگر منظورتون از قابل شستشو بودن این است که به طور مثال روی آن شلنگ بگیریم و تمیز کنیم باید بگوییم که اصلا امکان این امر نیست. اما شما می توانید بعد از خرید پارکت خود و نصب آن به طور روزانه آن را با طی نم دار تمیز کنید. پیشنهاد می کنیم که از بخارشوی هم تا جای ممکن استفاده نکنید تا طول عمر پارکت لمینت شما بالاتر رود. مطمئن باشید تقریبا همه لکه ها و کثیفی ها با طی نم دار پاک شده و از بین می رود.

عمر مفید پارکت لمینت بسته به کیفیت محصول و نحوه نگهداری آن متفاوت است. با مراقبت و نگهداری مناسب، پارکت لمینت می‌تواند ۱۰ تا ۲۰ سال دوام داشته باشد.

جدیدترین مطالب مرتبط با کفپوش پارکت لمینت

معرفی ۷ نمونه از رنگ های محبوب پارکت لمینت در سال 2024
لمینت

معرفی ۷ رنگ محبوب پارکت لمینت در سال ۲۰۲۴

در دکوراسیون داخلی خانه، انتخاب رنگ پارکت لمینت به بهترین شکل ممکن برای کف اتاق‌ها اهمیت بالایی دارد. رنگ‌های انتخاب شده برای این بخش‌ها اثر

برای مشاهده مطلب جامع انواع کفپوش کلیک کنید.

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!