جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
چمن مصنوعی برای هتل

چمن مصنوعی محوطه هتل

چمن مصنوعی هتل  می تواند در لابی شما به عنوان پوشش کف در مناطق پرترافیک و به عنوان یک ماده تزئینی برای طراحی فضای آزاد شما، به عنوان جایگزینی  از موکت استفاده شود. استفاده از این نوع کفپوش برای شرایطی است که چمن های معمولی برای رشد به مراقبت های ویژه نیاز دارند.

فهرست مطالب

    چمن مصنوعی به شما امکان می دهد جذابیت بصری را به فضای داخلی یا خارجی هتل خود اضافه کنید ، زیرا این نوع کفپوش همیشه سبز خواهد ماند و در تمام طول سال و بدون نیاز به توجه، منظم به نظر می رسد.

     

    چمن مصنوعی برای کدام مناطق هتل مناسب است ؟

    •  در حال حاضر بسیاری از هتل ها از چمن مصنوعی در اطراف استخرهای شنا استفاده می کنند. غالباً به دلیل ایجاد گل ولای و یا بوی نامطبوع چمن طبیعی، میتوانید با جایگزینی آن ، همیشه یک باغ کاملاً سبز داشته باشید. همچنین از ایجاد مناطق لغزنده مرطوب در اطراف استخر جلوگیری می کند.
    •  برای محل نگهداری حیوانات خانگی مسافران بسیار مناسب است. در این حالت شما دیگر نگران نظافت و یا حفاری حیوانات در زمین نخواهید بود . همچین محیطی دوست داشتنی برای حیوانات ایجاد کرده‌اید.
    • چمن مصنوعی در رستوران ها و کافه ها که روی فضای باز یا تراس ها و باغ های کافه یا رستوران را می پوشاند می توانند به شما کمک کنند تا محیط مناسبی را برای لذت بردن از یک روز آفتابی زیبا ایجاد کنید.
    • در زمین بازی هتل‌ها برای کودکان میتواند محیطی امن به ارمغان آورد . بسیاری از کودکان دوست دارند در هنگام بازی بر روی زمین غلت بخورند و بسیاری از آنها دوست دارند بر روی زمین بنشینند. برگ‌های چمن مصنوعی هتل نرم هستند  پس کودکان می‌توانند با پای برهنه بازی کنند. همچنین قدرت ضربه گیری بسیار بالایی دارند و اگر کودکان بر روی این چمن زمین بخورند، هیچگونه آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

     

    قبل از انتخاب چمن مصنوعی مناسب هتل بدانید

     

    چرا چمن مصنوعی محوطه هتل را انتخاب کنید؟

    بسیاری از مشاغل و افراد با جایگزینی چمن های سنتی خود با نوع مصنوعی علاوه بر اینکه در مصرف آب صرفه جویی میکنند، محیطی همیشه سبز ایجاد کرده‌اند.از آنجا که نیازی به تراشیدن و آبیاری ندارد، می تواند به کسب و کارها کمک کند تا صدها یا هزاران گالن آب در سال صرفه جویی کنند.

    چمن مصنوعی هتلی چیست

    علاوه بر این ، چمن مصنوعی هتلی از نظر زیبایی شناسی ، ماندگار و بادوام است، برای محافظت خارق العاده در برابر آفتاب در برابر اشعه ماورا بنفش تثبیت می شود. این بدان معناست که در نور آفتاب کمرنگ یا بی رنگ نمی شود و رنگ سبز زنده خود را حفظ می کند ، در برابر سایش مقاوم است و لغزنده نیست.

    اگر این کفپوش سبز به درستی نصب شود ، هنگام باران دارای ویژگی های زهکشی عالی (حداکثر ۶۰ لیتر در دقیقه!) است و در بسیاری از موارد ، سریعتر از چمن طبیعی خشک می شود.

    برای نگهداری به هیچ گونه سموم شیمیایی و کود شیمیایی احتیاج ندارد. هزینه خرید و نصب چمن مصنوعی معقول است، پس میتواند انتخاب خوبی باشد.با استفاده از این کفپوش هرگز تکه های گِل، لکه های لجن یا کثیفی به داخل امکانات داخلی شما نمی‌رسد.

     

    نحوه نصب چمن مصنوعی برای هتل ها

    اگر میخواهید از چمن مصنوعی بالکن، تراس، روف گاردن و یا  فضای باز استفاده کنید ، می توانید آن را مستقیم به سطح زمین گذاشته و با چسب‌های مخصوص آن را ثابت کنید.

    اگر برای قسمت داخلی هتل خود ، مانند مناطق موقت (به عنوان مثال برای عروسی یا کنفرانس) میخواهید استفاده کنید، چمن ها را می توان مستقیماً روی کف کاشی، پارکت یا موکت یا مستقیماً روی سنگ گذاشت.

     

    نگهداری اصولی آن

    مسواک زدن گاه به گاه حیاتی است و می توان آن را به صورت مکانیکی یا دستی با استفاده از چنگک انجام داد. در صورت لزوم به راحتی با آب ساده تمیز می شود.

     

    انواع چمن مصنوعی مناسب برای هتل

    چمن مصنوعی هتل ساخته شده با نایلون در مقایسه با چمن پلی پروپیلن در برابر عناصر محافظت بهتری دارد. این یک نوع الیاف پلاستیکی به خصوص قوی است ، بنابراین اگر به دنبال یک کفپوش هستید که بتواند در برابر کودکان و حیوانات خانگی مقاومت کند ، چمن نایلونی را در نظر بگیرید. چمن مصنوعی پلی اتیلن اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید گزینه خوبی است.

    چمن مصنوعی پلی اتیلن دارای ظاهری طبیعی و بافتی است که مانند چمن واقعی در لمس نرم است. بدیهی است که شما بر روی آن ماشین چمن زنی اجرا نخواهید کرد ، اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات آن را مسواک بزنید یا آن را بچرخانید. چمن مصنوعی پلی پروپیلن گرچه چمن پلی پروپیلن معمولاً ارزانترین گزینه شما خواهد بود ، همچنین کم بادوام ترین نوع چمن مصنوعی است. در نتیجه ، بهتر است از این چمن در تیکه های کوچک استفاده شود تا فضاهای بزرگ مثل لابی یا حیاط هتل.

    چمن مصنوعی مناسب هتل را انتخاب کنیم

     

    موارد منفی چمن مصنوعی محوطه هتل

    برخی از معایب آن وجود دارد و این ممکن است مشتریان را به سمت انتخاب چمن طبیعی  سوق دهد.

    • برخی از افراد دوست دارند از باغ های خود مراقبت و نگهداری کنند و به شکل ظاهری آن افتخار کنند بنابراین ، آنها ممکن است چمن مصنوعی را خلاف حالت ظاهری و اصلی ببینند.
    • این بوی طبیعی و تازه بریده شده چمن واقعی را ندارد که بعضی از مردم ممکن است آن را به عنوان یک نقطه منفی تلقی کنند.
    • برای برخی ، یک نقطه ضعف این است که چمن مصنوعی هتلی ماندگار نیست. به طور متوسط ​​طول عمر چمن مصنوعی هتل بین ۵ تا ۱۵ سال پیش بینی می شود. این مدت زمان طولانی است و تعمیر و نگهداری چندین ساله را فراهم می کند. با این حال ، بعضی از افراد چمن طبیعی را ترجیح می دهند زیرا ماندگاری طولانی تری دارد اما به نگهداری منظم نیاز دارد.
    • چمن مصنوعی در گرمای شدید می تواند داغ شود ، اما نباید باعث سوختگی شود.  برای خنک ماندن آن در زیر چمن شن و ماسه بریزید.

    چمن مصنوعی محوطه هتل

     

    مزایای شگفت انگیز چمن مصنوعی هتل را برای خود تجربه کنید

    واضح است که مزایای چمن مصنوعی بسیار بیشتر از موارد منفی است. چمن مصنوعی دارای نگهداری کم ، بادوام ، مناسب حیوانات اهلی ، با دوام و مقرون به صرفه است ، گزینه های طراحی انعطاف پذیر را ارائه می دهد و فضای سبز و سرزنده ای را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در تمام طول سال از آن لذت ببرید. برخی از امتیازات چمن مصنوعی محوطه هتل این ها هستند:

    ۱-هزینه های نگهداری محوطه را کاهش می دهد. چمن مصنوعی نیازی به رسیدگی و نگهداری ویژه ندارد. بسیاری از هزینه های جانبی در محوطه هایی که با چمن مصنوعی پوشش داده شده اند، حذف می شود. این برای صاحبان هتل ها اهمیت زیادی دارد.

    ۲-چمن مصنوعی هتل در اولین نگاه بعد از ورود مهمان ها جلوه گری می کند. کارهای زیادی می توان انجام داد تا مهمان ها به هتل جذب شوند کارهایی از قبیل هرس درختان و گیاهان، جمع کردن زباله های محوطه، تعمیرات و نوسازی وسایل و … ولی هیچکدام به اندازه چمن مصنوعی هتل توجه مهمان های تازه وارد را جلب نمی کند. حتی فرق بین طبیعی یا مصنوعی بودن این چمن ها از چند متری مشخص نیست و این حس خوبی به مهمان ها می دهد.

    ۳- با نصب چمن مصنوعی هتل، فضای داخلی و ساختمان اصلی هتل همیشه تمیز می ماند. حتی در بارندگی های شدید نیز، محوطه گل و شل نمی شود و این به معنای تمیز ماندن کف ساختمان است. این را مقایسه کنید با زمین چمن طبیعی که بعد از هر بارش برف و باران، چقدر کفش های مهمان را کثیف می کند.

    ۴- چمن مصنوعی هتل یک طراحی خاص است که ارزش افزوده برای هتل دارد. در واقع با صرف هزینه ای اندک برای نصب و نگهداری از چمن مصنوعی می توانید یک هتل لوکس را تدارک ببینید. قطعا زیبایی محوطه روی تعداد ستاره های هتل نیز تاثیر می گذارد.

    ۴ دیدگاه برای “چمن مصنوعی محوطه هتل”

    1. ابراهیم رمضانی گفت:

      من این پست شما را خوندم، بسیار زیبا و آموزنده بود، ممنون که این پست را به اشتراک گذاشتید

      • پیام اسمی گفت:

        ممنون از شما جناب رمضانی عزیز خیلی محبت کردین و ممنون از همراهیتون

    2. مجید یخچالی گفت:

      سلام ای کاش در مورد چمن مصنوعی هتل المپیک هم توضیح میدادید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!