جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
چمن مصنوعی در گیلان و رشت

فروش چمن مصنوعی در گیلان و رشت

چمن مصنوعی در بسیاری از نقاط جهان، استفاده می شود. در ابتدا تنها در مناطقی که امکان کاشت چمن طبیعی نبود از کفپوش های سبز برای خرید چمن مصنوعی استفاده می شد. اما این روزها در اکثر مناطق کشور حتی شهرهای شمالی کشور نیز، فضای سبز شهری با چمن مصنوعی ایجاد می شود. تعداد محدودی فروشگاه چمن مصنوعی در گیلان و رشت به خرید و فروش این محصول فعالیت دارند و این پاسخگوی نیاز منطقه نیست. نصب چمن مصنوعی در رشت به عنوان یکی از سرسبزترین مناطق کشور، بسیار بحث برانگیز است. برخلاف دیگر مناطق کشور، بحران کم آبی و بارش در این ناحیه از کشور وجود ندارد.

شهردار کلانشهر رشت طی گفتگویی گفت: “میزان فضای سبز در رشت از استانداردهای در نظر گرفته برای این شهر کمتر است. چمن مصنوعی های رشت بهترین محصول برای ایجاد فضای مناسب در مکان های عمومی و پارک مسافران است.”

چمن مصنوعی دست دوم رشت

نمایندگی چمن مصنوعی در گیلان

گامان تزیین جاوید مجری فروش چمن مصنوعی در گیلان است. نمایندگی فروش چمن مصنوعی در رشت نیز بر عهده شرکت بوده و محصول برندهای برتر از همین طریق عرضه می شود. امکان خرید چمن مصنوعی در گیلان و رشت به صورت آنلاین نیز فراهم شده است. محصول مورد نظر را انتخاب کنید و در محل تحویل بگیرید. سایر نمایندگی های چمن مصنوعی عبارتند از:

چمن مصنوعی در اردبیل

چمن مصنوعی در مشهد

چمن مصنوعی در اصفهان

نمایندگی چمن مصنوعی در رشت

رشت چند سالی است که به جمع کلانشهرهای کشور پیوسته است ولی نتوانسته همپای شهرهای بزرگ، زیرساخت های عمرانی را مدیریت کند. بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر بلوار در رشت وجود دارد که بخش زیادی از آن فاقد آبیاری مکانیزه است. در حال حاضر تنها ۱۵ کیلیومتر از فضای بلوارهای رشت به آبیاری مکانیزه مجهز شده و این مقدار برای ایجاد فضای سبز مناسب بسیار اندک است.

نصب چمن مصنوعی در گیلان و رشت راه حل قطعی مشکل آبیاری و کمبود هزینه ها برای ایجاد فضای سبز است. انواع چمن مصنوعی به آبیاری نیاز ندارد. همین یک مورد کافی است تا میلیاردها ریال در سال صرفه جویی شود. چمن مصنوعی قابلیت نصب روی سطوح مختلف را ندارد. بر روی خاک، شن و … یا حتی بر روی بتون و آسفالت و سطوح سخت هم می توان چمن مصنوعی در گیلان و رشت را نصب کرد.

مزایای چمن مصنوعی در محوطه سازی

نمایندگی چمن مصنوعی در رشت

فروش چمن مصنوعی گیلان

استان گیلان به شدت در معرض آلودگی آب های زیر زمینی است. این به دلیل بافت خاک و میزان بارش و نبود سیستم دفع زباله صحیح است. این مشکل به خصوص در مرکز استان تبدیل به بحران شده است. استفاده از چمن مصنوعی در گیلان و رشت بهترین تصمیم برای حفظ منابع آبی سالم است.

چمن طبیعی نیاز به رسیدگی و نگهداری زیادی دارد. با توجه به رشد گیاه، لازم است تا به طور مرتب عملیات چمن زنی انجام شود. استفاده از سموم شیمیایی دفع آفات، کوهای شیمیایی برای رشد چمن ها و …. همگی موجب الودگی هر چه بیشتر منابع آبی منطقه می شود. با نصب چمن مصنوعی در گیلان و رشت هیچکدام از این دغدغه ها وجود ندارد.

چمن مصنوعی دست دوم رشت

چمن مصنوعی استان گیلان در همه فصول سال سرسبزی و طراوت خاصی خود را حفظ می کند.به عنوان چمن مصنوعی زمین بازی کودک، زمین های ورزشی، فضای سبز شهری نصب شده است. چمن مصنوعی های رشت در برابر تابش مستقیم نور خورشید، بسیار مقاوم هستند. این ویژگی باعث شده تا رنگ چمن مصنوعی حتی در طی زمان هم ثابت باقی بماند.

چمن مصنوعی دست دوم رشت برای احداث فضای سبز بلوارها استفاده می شود ولی این چمن ها مناسب چمن مصنوعی زمین فوتبال یا پارک بازی کودکان نیستند. اگر قصد چمن مصنوعی در استان گیلان و رشت را دارید به این نکته توجه کنید که کیفیت چمن های دست دوم، پایین تر است. در واقع این چمن ها عمر کمتری دارند. قیمت پایین تر نباید ملاک خرید باشد.

آیا چمن مصنوعی دست دوم ارزش خرید دارد؟

فروش چمن مصنوعی گیلان

قیمت چمن مصنوعی در گیلان و رشت

هزینه ها شامل قیمت خرید و نصب چمن مصنوعی است. با توجه به این موارد می توانید بودجه خود را مدیریت کنید. برای خرید چمن مصنوعی در گیلان و رشت نیازی به مراجعه حضوری هم نیست. به خصوص در شرایط اخیر شاید تمایل نداشته باشید تا تهران سفر کنید و با حضور در فروشگاه، چمن های مصنوعی را تهیه کنید. خیلی راحت و از طریق وب سایت می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش کنید. گامان تزئین جاوید فروش آنلاین و ارسال به همه نقاط ایران دارد پس جای نگرانی نیست.

اگر هزینه نگهداری از چمن طبیعی را در نظر بگیرید، قیمت چمن مصنوعی در گیلان و رشت سیار اقتصادی خواهد بود. محصولات چمن مصنوعی به صورت رول تولید می شود. بنابراین ابعاد محل نصب روی قیمت ها تاثیر دارد. برای یک زمین فوتبال استاندارد، هزینه بیشتری صرف می شود اما حیاط مهد کودک را می توان با مبلغ کمتری، با چمن مصنوعی پوشش داد. این موارد روی قیمت چمن مصنوعی در استان گیلان و رشد تاثیر می گذارد:

از کجا چمن مصنوعی بخرم؟

نمایندگی چمن مصنوعی رشت محصولات را با قیمت های ارزان و اقتصادی به فروش می رساند. شرکت های تولید کننده محصولات خود را از طریق نمایندگی ها عرضه می کنند. برای خرید چمن مصنوعی ارزان در رشت می توانید به نمایندگی های شرکت، سفارش دهید. به ای ترتیب بسیاری از هزینه ای جانبی نیز حذف خواهد شد. در صورت توافق حتی می توانید رول های چمن مصنوعی را در محل نیز تحویل بگیرید.

نحوه رسیدگی و نگهداری از چمن مصنوعی

قیمت چمن مصنوعی در رشت

-چمن مصنوعی در استان گیلان و رشت چه کیفیتی دارد؟

یکی از مهم ترین موارد در قیمت چمن مصنوعی گیلان، بحث کیفیت محصول است. برای تهیه چمن مصنوعی از الیاف نایلون، پلی پروپیلن و پلی اتیلن استفاده می شود. نوع متریال ساخت و همچنین تکنولوژی به کار رفته در تولید، تعیین کننده کیفیت بالای چمن های مصنوعی است.

چمن مصنوعی در گیلان و رشت باید دارای رنگ ثابت، تراکم بالا و لایه زیرین بسیار مقاوم باشد. به این ترتیب دوام و طول عمر چمن مصنوعی بیشتر می شود. هزینه هایی که در ابتدا می پردازید به مرور زمان بسیار مقرون به صرفه تر خواهد شد

جهت اطلاع از تخفیف های فصلی چمن مصنوعی روی فروشگاه کلیک کنید

یک دیدگاه برای “فروش چمن مصنوعی در گیلان و رشت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!